August 25, 2012

Iluzia


- Nu-mi mai spune "magistre"..., eşti un tăntălău, hai că e ok, adică uneori nu savurez, nu înţeleg unele texte ce-mi par agresive sau prea personale şi trăiesc cu ideea că aşa cum vorbesc eu cu toată lumea, de exemplu politicos cu prietenii apropiaţi, aşa mă aştept să-mi vorbească şi ei mie. Adică mă arunc în caterinci doar după ce mă asigur că ăla / aia mă cunoaşte îndeajuns de bine sau înţelege fără probleme caterinca şi nu se simte aiurea în urma ei. Apoi, eu ţin Facebook-ul în mare proporţie doar pentru comerţ şi asist la pupincurisme, dar îmi găsesc gig-uri şi alte alea. Fb e o unealtă şi asta e perioada acum. Înainte mă ocupam cu altele şi o ardeam pe Outlook Express şi cu liste. Cu alte cuvinte, evit cât se poate să-mi apară chestii personale, deci îl folosesc doar ca să-mi fac reclamă la muzici şi să mă dau rotund că uite ce muzici emit. Alteori poţi folosi fb când doreşti să atragi atenţia că un anume prieten comun ce locuia în garsoniera mamei tale nu a plătit cu lunile chiria şi a fugit cu cheile! Întâmplarea face că pe fb sunt mulţi ca mine care postează şi ei tot felul de chestii interesante şi iată cum deja pot spune că de pe fb am auzit despre o grămadă de muzică tare. Deşi vreau să menţin impersonal ce-mi apare pe fb, tot ce e acolo e super personal, pentru că ţine de tot ce îmi place şi de tot ce ignor comparativ cu alţi prieteni fb de-ai tăi care postează. Mă expun în draci. Mizeria e atât de puternică încât de multe ori gândeşti despre oameni "ia uite ce prost mai e şi ăsta..." doar pentru că a postat Sabrina - Boys, Boys, Boys şi tu nu-i înţelegi tripul, nu mai vorbesc despre relaţiile cât se poate de reale şi de interumane ce ne nasc sau se destramă din motive de fb. Pe fb eu nu mint niciodată şi, ştii cum e, apare iluzia conform căreia sunt oameni pe fb pe care nu-i cunosc personal şi am impresia că-i cunosc doar dacă le urmăresc postările, ce pot fi funny, ca în blogul ăsta. Aseară, unui amic din anturaj i-am spus şi lui despre ce-mi place şi ce nu-mi place, despre cum mai văd lucrurile uneori, la fel cum şi el îmi spune mie şi, astfel, o ardem pe undă, frumos, politicos şi funny, aşa cum ne ştim; par exemple, i-am spus că dacă mai ridică tonul aiurea încă o dată o să-i fut una şi ţie la fel, dă-mi like pe fb!

1 comment:

  1. Please don't translate this using Google translator. It's changing the text's meaning in a funny but entirely misleading way. "Caterinca" is not a woman, the story is about Facebook mostly.

    ReplyDelete